Saturday, December 19, 2009

Black and White Photo Contest!!!

Salam semua..


hrmmm...dah seminggu aku x update blog due to my visit to Guangzhou n Shenzhen, China..Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..penat tapi best..insyaAllah aku akan update blog utk story kisah aku di negara tembok besar itu..lawatan sambil belajar ke China mmg menyeronokkan..banyak benda baru yg kita boleh pelajari dari negara tersebut..mmg tepatlah kata junjungan Nabi Muhammad s.a.w "Tuntutlah ilmu hingga ke negara China"..

Semasa blog walking sejurus selepas sampai di Malaysia hari ini, aku terjumpa satu peraduan Black and Photo Contest yang telah dianjurkan oleh thecamerajunkie.
Jadi aku rasa berminat pulak tetiba untuk menyertai peraduan tersebut. Manalah tahu ade rezeki..hehehe


Gambar tersebut telah aku ambil sewaktu aku melawat Xiguan Custom Museum semasa lawatan aku di Guangzhou, China. Muzium tersebut mempamerkan sebuah rumah golongan bangsawan ketika zaman dahulu. Banyak bahan klasik yang dipamerkan termasuklah baju, perabot, gambar dan sebagainya. Aku jadikan gambar ini hitam putih kerana aku berpendapat hitam dan putih merupakan warna2 klasik.

Thanks to thecamerajunkie sbb anjurkan peraduan sebegini..Ok..insyaAllah aku akan update kisah aku di China tak lama lagi. jadi tungguuuuuuu!!!!!

3 comments:

miss dayana said...

wow..sungguh klasik pic tuh en.halim..cepat2 upload pic bbyk yang kat china tuh

Anonymous said...

tq dayana..ok nnt saya upload..sape yg ceroboh bilik dayana?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe~

best tu~~

Related Posts with Thumbnails