Thursday, December 10, 2009

The great farewell party EVER!!!!!

Salam semua.....

Hari ni aku masih lg nak cerita ttg farewell party. Hrp2 xdelah yg bosan nak membacenye..aku tulis ni sbb aku betul2 nk menghargai ape yg kwn2 aku dh organize utk aku..kalo dulu, aku yg organize utk mereka tapi kali ni mereka pulak yg organize utk aku..tq frens..itu saje yg mampu aku luahkan..aku betul2 terharu n really2 appreciate it..

Kami, the seven wonderers

Bertempat di Taman Merdeka, JB..kitorang makan secara buffet..harga satu kepala aku x amik tahu pun sbb diorang yg belanja..makanan mmg banyak pilihan sampai x termampu nak rasa ke semua sekali..ape2 pun makanan kat sana mmg lazat2 belaka..tapi bagi aku, itu semua x penting sbb apa yg penting kerjasama..hahaha..dah mcm wonder pet pulak..yg penting ialah semua kawan2 aku ada..the seven wonderers..xde seorg pun ketinggalan..mmg best!! Mlm tu jugak aku dapat hadiah yg bagi aku simple tp cukup bermakna utk aku..sebuah jam dinding yg ada gambar kami semua..lps ni bolehlah aku gantung jam kat bilik study aku nnt..bila terpandangkan jam, pasti aku akan ingat mereka..

Pilihan makanan yg banyak

Muka2 kekenyangan


Hadiah kenang-kenangan

lpas makan, kami plan nak karoke kat restoran tu tp memandangkan pengunjungnya ramai especially budak2 lps SPM, kitorang cancel sbb seganla nak nyanyi kat depan org ramai..kalo suara sedap mcm jamal abdillah xpe jugak..hehehe Lps makan, kami gi tengok wayang..cerita santau..bagi aku ceritanye biase2 je..xdelah sampai nk cipta fenomena sebagaimana yg diwar2kan oleh penerbit filem ni..just a typical malay horror movie..kemudian kami supper di Burger King..mmg enjoy habis la kami mlm tu.. Orait friends, aku nk kesempatan ni utk ucapkan jutaan terima kasih utk Faiz, Viky, Razi, Daus, Mars n Suria for the great farewell party n the sweet gift..berkawan dgn korang mmg best n aku harap persahabatan yg kita jalin ni akan kekal utk selama2nya walaupun lps ni kita akan bawa haluan masing2..love u all…mmmuuuuuaahhhhhh!!!!!!

Sambung party di Burger King

Nota kaki:
*ape beza kawan, sahabat n rakan??

3 comments:

Anonymous said...

waaaahhh..bestnye....

selamat belajar kembalik abg halim... =)

Anonymous said...

Anonymous~hehe..tq very much..x sbr nak jd student balik..x sbr nak bawak fail2 ngan beg belakang..hehe

HALIM

nobita said...

goodluck n all d best
create a great tomorrow

Related Posts with Thumbnails