Thursday, December 3, 2009

My pre farewell party

Salam semua...

Sempena aku nk sambung study n meninggalkan UTM x lama lg, aku telah organize satu pra farewell party dgn kwn2 aku (pf2 KTGB dan KDSE). Dorang yg aku masukkan dlm video kat bwh tu. Party telah diadakan di Pizza Hut, jusco Tmn Universiti, JB. Tema warna ialah BIRU. So sume kengkawan aku pakai baju warna BIRU. Di sini aku letakkan beberapa pics menarik utk tatapan anda sume..kalo dah namanye pre farewell party, maksudnye lps ni mesti ade farewell party yg sebenar..betul x kwn2?? hehehe......

Blues farewell party

Paeng n Daus yg poyo

Pasangan romantik

Nota kaki:
* x sabar nk tahu kat mane kwn2 aku nk wat farewell party utk aku..katenye surprise..huhu
*harap korg puas hati dgn hadiah2 yg aku bg..hinode shop je yg mampu


4 comments:

Frazi A said...

thnx for the photo frame!

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

nak hadiah gak~

aurikelsan said...

I miss The Sevenwonders

phsyco said...

hehehe....xlama lagi 7 wonders nie akan hilang satu demi satu...
sedih la wei...

*halim sbnrnyer ktorg xkisah pon pasal hadiah tue...friendship kite tue lagi penting....

Related Posts with Thumbnails