Thursday, December 31, 2009

TOP 1 sejarah penting dalam hidup aku sepanjang tahun 2009


Salam semua..

Sukacita dimaklumkan, keputusan Candid Photo Contest akan ditangguhkan ke satu tarikh yang akan diumumkan kemudian. Sebagaimana yang dijanjikan, untuk entry kali ini, aku ingin berkongsi dengan kalian, sejarah terpenting dalam hidup aku dlm tahun 2009 ini.

Tangga PERTAMA


Tiada apa yang bermakna dalam hidup aku sepanjang tahun 2009 SELAIN dikelilingi, disokongi dan ditunjangi oleh ahli keluarga, pelajar dan rakan yang aku hormati.

Biar renggang di fana dunia,

Biar hina di mata manusia,

Biar semangat semakin tua,

Biar akal semakin berusia,

Jangan tergadai silaturrahim kita.



10 comments:

Anonymous said...

bila nak umumkan???xsabar nak tau..
hhehehhehehe..

Just_najmiE said...

suka sejarah nih.. sokongan dr org terdekat sgt penting dlm menentukan jatuh bangunnya diri kita.. (^^,)

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Yep2.. Silaturahim antara kita.. That is wut matters most.. Selamat tahun baru tuan blog.. ;)

niesz said...

im waiting for ur announce..hihi..anyway..heppy new year ek..

Anonymous said...

uiks!!

anak yg bagus!

Anonymous said...

Happy new year and take care.. =)

Anonymous said...

oic gitu rupanya

MiszskillErz... said...

it's ok psl kontes 2......n HAPPY NEW YEAR......

agent_sesat said...

menunggu dgn penuh debaran~~ hehehhee

Meen Eunos said...

suke cite dimaklomkan???

sepatotnye;
duke cite dimaklomkan.
=)

Related Posts with Thumbnails