Sunday, December 6, 2009

Teruja menggunakan Adobe Photoshop!!!!!

Salam semua…

Mcm mane dgn hujung minggu anda?? Mesti ramai yg pegi tgk wayang, men bwling, kuar shopping dan sbgnya. Aku pulak cuma duduk berehat di bilik disebabkan keletihan berscuba diving smlm masih terasa. Walaubagaimanapun entah kenape tetiba aku berasa semangat utk mengedit gambar2 aku menggunakan ADOBE PHOTOSHOP. Aku begitu teruja sehingga sanggup melayari internet utk mendapatkan step by step instruction tentang cara untuk mengedit gambar. Di bawah ini antara hasil2 nukilan aku. Barangkali ramai yg berpendapat gambar2 yg aku edit nampak biasa dan tiada istimewanya tetapi tidak utk beginner seperti aku. Ape2 pun aku berpuas hati dengan gambar2 ini dan akan terus belajar menggunakan perisian Adobe Photoshop ini.

Gambar asal

Gambar diedit

Gambar asal

Gambar diedit

Gambar asal

Gambar diedit

Gambar asal

Gambar diedit

Gambar asal

Gambar diedit

Gambar asal

Gambar diedit

Gambar asal

Gambar diedit

Gambar asal

Gambar diedit


Nota kaki:
*gigih x tido mlm belajar photoshop
*klik pd gambar utk paparan yg lebih jelas =)

8 comments:

aurikelsan said...

nape pic asal mcm lebih cantik dr pic edit ek?? huhuhu keep learning, GEGEH!!

Halim said...

huhuhu..perli nmpk..x supportive la

Seri said...

nice pic en halim

frazi said...

kkdg gambar yg suci tanpa sebarang edit lbh murni..anyway good effort!

viKy said...

ko xbalaj lagi ke mcm ne nak kuruskan perut aku gunakan adobe photoshop tue?

aurikelsan said...

halim:xkan ko nk dgr komen +ve je..bkn xsupportive tp aku bg komen honest from my point of view.. take it as challenge to improve ur skill.. sorry,ai nie naif sket,ckp straightforward je..huhuhu

phsyco: he's learning..nnt bila dh pndai bkn setakat perut ko je nmpk slim..rambut ko pun blh jdk lebat mcm rmbut alleycat

~~just my two cents

Halim said...

suria~ko mmg best..terus terang..i like!! huhu
vik~nnt aku belajo camne nk edit ko jd pompuan mengandung..hehehe

viKy said...

ko xyah edit pon dh mmg mcm tu la halim

Related Posts with Thumbnails